Sabtu, Ogos 13, 2011

PASANG PELITA

Sekarang ni..aku terpikir-pikir la jugak sama ada nak pasang pelita ke atau tak kat keliling rumah aku macam tahun yang sebelum-sebelum ni..

Tapi masalhnya la..pelita yang ada ni dah hilang..Aku letak kat belakang rumah aku..tengok-tengok da hilang..

Heran betoi la aku..Pi mana taktau?

Tau dak..pelita ni memang penting bagi aku sebab selain rumah aku nampak berseri-seri setiap malam di bulan puasa ni..Adanya pelita ni jugak untuk menyenangkan aku bakaq mercun mahupun bunga api..hahahahahaha..

Tapi tu la...mana pi ni??tension betoi la..




Takkan la nak beli baru kot?Tahun ni aku nak cut cost perbelanjaan aku sempena puasa dan raya..Takmau la berbelanja secara berlebihan sangat..Naya tau dak..Huuuuuu!!

Nampaknya pasang lampu liplap liplap jela..tu pun aku akan minta sponsor beli lampu liplap liplap tu kat abah..

hahahhahaha..



Bijak tak aku?

hahahhahahhaha






Hang ni teruk la..depa dah cilok aku sehari sebelum posa lagi tau dak..tu la..dok letak aku and the geng merata-rata sangat...puuiii!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!