Selasa, Februari 08, 2011

BILA BAJU MAKIN KETAT

Tadi aku tengok ada sehelai baju yang dah ketat bila aku pakai.Jadi memang sah la badan aku makin naik..Lepas tu seluar jeans aku makin ketat.Ada selai tu...tak boleh pakai lansung..Nak beli baju pun dah jadi agak susah bila baju yang aku berkenan,tak padan bila aku test..



Rasa tensen gila bila benda ni jadi kat aku tau dak..Whyy!!!!!!!

Aku dah dapat bentuk badan yang sesuai dengan aku..(Setelah mengalami ketembangan sejak kecil)tiba-tiba badan aku naik..Ada mak sedara aku cakap..mybe aku ditakdirkan memiliki badan yang besar bersesuaian dengan asal abah aku.



Arrgghhhh!!!!!!



Kalau aku debab macam Dorami,lagi huduh kan?

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!