Ahad, Februari 27, 2011

DALE JAMBE PUN TOK SENE...!!

Tadi,masa aku tengah membonceng motor dengan Paksu dari rumah tok ke rumah aku,tiba-tiba paksu tanya satu soalan kat aku..

"Mira..paksu nak tanya hang sikit ni..."

"Haaa..apadia..?"


"Awat orang perempuan ni..bila dia call kita,kita tak jawab panggilan dia,dia akan call kita berkali-kali sampai berpuluh-puluh missed call..pasai pa hah?"

Aiikkk..macam kena batang hidung aku ja ni..Aku pun jawab la..

"Haaaa..Sebab rasa risau la..yala..kita call,tapi tak jawab..mestila rasa risau tiba-tiba..buat apa,pi mana,ada apa-apa jadi ka sampai tak jawab talipon kan..Kami pun macam tu jugak la dengan ameer(Incik Bachok la tu..hahahhaha)"Jawab aku sekali dengan pengakuan gitu..hahahahhahaha...

"Habis tu,hampa dok call macam tu,dia kata apa?"

"Bila dia jawab ja mesti dia kata camni..Ishh..tipon-tipon banyok-banyok kali..ingak ore pekok ko?nak berak kat jambe pun tok sene..dok berbunyi slalu!! geram betul la..!!!"

"Hahahhahahahhahahha.."aku pun gelak sakan lepas jawab soalan paksu.Paksu pun gelak sakan sampai kami nyars-nyaris terbabas masuk dalam bendang.Gila betoi..
hahhahahahahhhahahhaha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!