Sabtu, Februari 05, 2011

KE LANGKAWI..TAPI BILA?

Hari tu,aku ada cerita yang kami nak pi Langkawi tahun lepas,tapi tak jadi sebab banjir yang melanda kedah sana...
Hahahhahahahha..Kesian kat aku..Family aku dah banyak kali pi sana..aku sekali ja..tu pun masa umuq 3 tahun..mana nak ingat kan..


Jadi kami berbincang lagi..kalau boleh bulan 5 atau bulan 6 kami akan pi..Tapi family aku bukan jenis merancang kalau nak bercuti..Main ikut suka hati kami ja kalau rasa nak bercuti..kami pi ja...kadang-kadang dua bulan sekali..Zuupppp!! hilang la kami kat rumah ni..
hahahhahahahhahahhaa...Tengok-tengok bulan 3 kami pi ka...tapi bulan 3 dah rancag nak pi Terengganu..Aduhai...

Sekarang ni pulak..jadual kerja abah tak menentu,projek banyak tak setel lagi..bukan macam dulu,masa abah kerja kat seksyen lain,banyak masa abah aku time tu..hujung minggu ja kami pi bercuti..tapi la ni..haiya!!! susah benar la...

Tapi takpala...bulan berapa pun tak kisah la..Janji dapat pi ja...
Huhuhuhuhuhuhu...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!