Isnin, Mac 19, 2012

PANDAI DAN NAIK

Aku punya hobi memasak.Boleh kata hari-hari kalau diberi peluang aku akan memasak(tapi tak masak hari-hari pun..sebab kerja kan..sabtu ahad jela..hahhahahhahha).Boleh dikatakan semua jenis masakan aku boleh masak..Melayu,Cina,India,Western dan Siam..Semua aku sapu pi masak..Dan bila aku memasak..Konfom la lepaih masak aku akan makan..Dan makin banyak aku masak..makin banyak jugak aku makan..Dan makin banyak aku makan..Makin banyak berat badan aku naik...Masak..makan..naik...,masak..makan..naik...,masak..makan..naik...Last-last aku pun taktau dah macam mana nak turunkan badan aku yang naik tak turun-turun ni..Waaaaaaaa!!!!!!!!!








Hang jaga-jaga Poyo oiii..nanti gemuk macam aku senam seratus jam sehari pun bulum tentu nak kuruih..Satgi naik pelamin..pelamin runtuh oiiiiiii!!!!







Aku terpaksa mengemukkan Incik Bachok dalam diam ni..baru la sama taraf..hahahaha..Lepaih ni masak banyak-banyak bagi dia makan sampai kembong perut dia..muahahhahahhahaha..jahat gila aku ni..hahahhahahahhahahhahha....

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!