Isnin, Mac 26, 2012

BIRTHDAY TAK SAMPAI LAGI DAH TERIMA KAD..MUAHHAHAAHHAHA!!

Aku lahir pada 31 Mac 1987...
Tudia..mula karang ayat macam nak buat cerita biografy plak kan..hahahahh..


Tapi aku dah terima kad Besday dari pihak pengurusan awai gila..Tapi bukan la untuk aku sorang ja..untuk semua staff yang lahir pada bulan mac la..
Jadi depa hantaq emel secara langsam la untuk semua..Tu dia tak kira berapa haribulan kita lahir..dia hantaq teruih..aku yang lahir time hujung bulan ni la naya..tak suprise langsung..huhuhuhu!





Ok..tu ja..hahahhahahhaha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!