Isnin, Mac 30, 2009

Jumaat, Mac 27, 2009

Sejenak bersama parent aku

Pg tadi,ms aku dan adik2 bersiap2 nak pergi ke tempat keja dan sekolah,aku dengar perbualan mak dan abah di ruang tamu..masa tu aku join depa tgk malaysia hari ini kat tv3.

Mak:cian btul la kat pinas tu.
Abah:awatnya?
Mak:minggu ni dia orang ja kat umah.
Abah:pasaipa plak?
Mak:mak ngn ayah dia p kl.
Abah:bkn laki dia ada
Mak:laki dia asik kuar malam,pagi bru balik.Pi memancing katanya.Kalau ya pun nak mancing,tunggu la dulu sampai mak mentua ngn pak mentua dia balik..ni pi jgk..tinggal bini sorang2
Abah:orang laki zaman la..jarang nak ambil berat pasal bini.jadi apa2 baru tau.
Mak:hmmmm
Aku:takutnya kalau jadi camtu kat aku nanti(dalam hati jela)


Beberapa hari sebelum ni mak abah bincang topik yang sama.Tapi kes yang berlainan.

Mak:Alia bgtau mak mukrimah dh ok skit.
Abah:dh wat operate buang payudara kan?
Mak:haaa..tp kecian dengar alia cerita.
Abah:Awat plak?
Mak:Mukrimah dok crita kat alia yang ayah dia bukan amik kisah sangat kat mak dia..
Abah:Awat plak?da pompuan lain ka?
mak:Bkn la..segala keperluan mak dia Mukrimah yang jaga..Ayah dia wat xreti ja..ada ka ptut masa mak dia nak p mandi ayah dia langsung x tolong Mukrimah papah mak dia pi bilik aiq..susah payah la budak tu tlg papah..dh la badan dia kecik.
Abah:Ayah dia watpa?
Mak:Tengaok ja sambil baca paper.kadang2 tinggal bini dia pi kayuh basikal ngn geng2 dia.
Abah:Camtu la noh..kalau orang laki sakit,pmpuan susah payah jaga.Kalau orang pompuan sakit,orang laki payah nak jaga...kalau bukan anak2 or adik beradik tolong jagakan depa upah orang.
Abah:kaum abang juga...


Jadi aku terpikir..adakah suma laki camtu or segelintir ja..segelintir ja kot..sebab abah aku x mcm tu pun..wiwwiwi..

P/s:Pinas(nama manja) adalah sepupu mak aku manakala Mukrimah adalah cucu kepada sepupu tok aku..kawan baik adik perempuan aku.

Khamis, Mac 26, 2009

Aku dan Mereka

Aku penah bertanya pada kawan2 lelaki aku.

Aku:Kenapa korang suka tgk video lucah?
Mereka:sbb kami nak belajar untuk masa depan..heee.
Aku:Errrkk!

Aku:kenapa korang tgk kaki pompuan tu?
Mereka:Sbb kami nak tau sama da kulit dia mmg putih atau sekadar putih hasil krim muka.
Aku:Owwhh!

Aku:Korang minat pompuan mcm mana?tembam ka kurus.
Mereka:Dua-dua pun ok...
Aku:Sebab?
Mereka:Sbb dua2 jenis tu ada Tuuuttt yang sama bentuk.hhahaha..
Aku:Cisss! Tak guna!

Aku:Kenapa korang pasang awek banyak?
Mereka:Salah la..sorang kekasih hati..beberapa orang awek.
Aku:Huh! Benci aku.

Aku:Kenapa korang suka tengok perempuan seksi dan cantik?
Mereka:Kenapa kau suka tengok laki kacak dan sasa?
Aku:Huhuhuhu!

Aku:Kalo feri tenggelam,mana korang nak selamatkan dulu?motor/kereta or perempuan
Mereka:Motor/kereta
Aku:Kejamm!!

Aku:Siapakah kekasih korang yang sebenarnya?
Mereka:Ibu!!!
Aku:Bagus!!!

Selasa, Mac 24, 2009

sensitifkah aku?

Aku semakin sensitif sekarang.


Ya.Aku makin sensitif sekarang.aku mudah mngeluarkan air mata secara tiba2 tanpa paksa dan tanpa aku pinta.Aku akan menangis bila dik perempuan aku melawan kata2 aku ketika aku mnegur sikapnya..Aku mula menangis bila adik lelakiku tidak menurut kataku membeli teh 'o' ais.Aku mula menangis bila adik bongsuku mula mengajuk2 amarahku pada dia.Yang lebih penting lagi,aku mula rasa sensitif yang amat bila perkara yang berkaitan dengan darling.Aku mula menangis bila darling menjawab msgku sekadar ala kadar or tidak menelefon aku walaupun dia berjanji mahu menelefon aku sebelum ini.aku mula menangis bila setiap kali aku mula mahu bercerita sesuatu kepada darling,kawannya pula mengajak dia keluar.Aku jadi sensitif yang amat bila darling langsung tidak bersuara ketika kami berbual di telefon walaupun aku tahu darling adalah seorang yang kurang bercakap.Pendek kata,aku sedang merajuk pada darling sekarang.

Adakah aku makin menjadi gadis sejati sekarang?


Oh God!

Perubahan yang melampau-lampau sejak bercinta secara serius dengan seorang lelaki yang ku panggil darling.

P/s:Aku sedang menangis sekarang

Selasa, Mac 17, 2009

Airmataku mahal seperti mutiara

1. Drama korea yg berjaya menitiskan air mata aku adalah drama bertajuk stairway to heaven lakonan Kwan sang woo dan Choi ji woo.Kerana cerita ni aku telah korbankan duit pinjaman aku ms kt poli semata2 utk beli vcd original yang berharga ratusan ringgit.cerita ini juga berjaya membuatkan aku menghabiskan skotak tisu wlaupun menontonnya berulang2 kali..kali pertama aku lihat abah mnagis sebb tgk crita ni gak..wiwiwiwi...

Song jo Uppa:kena wat pnghayatan ni.. kasi dia nangis lg..
Han jung suh:ok babeh!

2. kawan baik aku yg berjaya buat aku menitiskan air mata bernama Tapah(nama manja)Sebab dia telah memusnahkan persahabatan yang kami jalin selamani akibat dgr ckp2 org lain yang burukkan aku..dia spatutnya knal aku lbih lg dr org yg burukkan aku tu..perbincangan kami berdua selepas waktu persekolahan dalam kelas tergantung mcm tu saja dgn berakhir aku berlari mninggalkannya sorang2 dalam kelas sambil menagis..cam drama siot..


Utk pengetahuan suma,I bknlah Tapah yg Cik Mira maksdkan.I cma ikan Tapah yg bleh dimkn..tu je..


3. bekas boyfriend aku yg berjaya menitikkan air mata kerana sikap buruknya bernma Harif..ini kerana dia mmpunyai pmpuan lain selain aku selain prangai buruknya yg panas baran dan suka mndesak..F**k you!


Aku bkn harif.rambut aku ja cm harif
aku hensem dari harif k..


3. Guru yg berjaya menitiskan air mataku ketika merotan bernama Sir Jelani.Nma mnja dia Pak Jek..Dia suka gelak2 sambil rotan..sakitnya hanya tuhan yang tau..terketar2 tgn aku nk menulis..berbirat tapak tgn aku..kiri 20..kanan 20..bdk2 skrg mna da kna mcm ni..kna rotan 1 dh ngadu kt mak bapak.Pastu mak bapak serang cikgu..kamu suma dayus..im hero..eh..heroin la..huhu

Rambut Pak Jek cam rmbut Ahmad Nesfu
Tp Pak Jek hensem dr Ahmad Nesfu


3. Adik yg sering wat aku menitiskan airmata adalah..


hehehe..


4. Aku akan cpt menitis air mata jika aku melihat..


Palestine

5. Cerita lawak yg membuat aku ketawa sampai menitis air mata adalah..






Sekian terima kasih..

Isnin, Mac 16, 2009

CITA-CITA DAN IMPIAN

Masa aku skool rendah dlu, cikgu slalu tanya apa yang yang kita nk jdi kalo besar nanti.Cita-cita la tu..aku slalu jawab...

saya nak jadi....


tapi masa tu aku bdk2 lagi..xtau cita2 sbnar..nmpak cam best ja kerjaya tu..trus nk jd sperti tu..sbb tu kdg2 cita2 aku berubah..bila cikgu lain bertnya plak,aku akan jawab..

saya nak jadi..


jugak kadang2 aku akan jwb..


ni la slalu bdk2 skool rendah cita2 kan..hampir sma..aku xtau knapa..smpai la aku trtnya2 kenapa aku pilih kerjaya ni..
bila aku msuk skool mnengah..aku mula nmpak minat dan kemana arah aku akan pergi selepas belajar nnti..aku minat pada bangunan..lukisan bangunan,pembinaan bangunan..jd aku mula pasang niat..mybe aku boleh jadi seorang..

tapi bila melihat dr segi pncapaian aku dlm akademik..aku terpikir gak..kalo aku x berjaya jd seorang arkitek..apa aku nak jadi..kdangkala aku terpikir gak nk jd seorang..

tp aku tidak suka duduk terperuk di dalam opis..menaik,menulis sahaja..sperti makcik kat atas ni..mybe kalo aku pilih bidang penulisan..aku akan tua sepertinya..huhu..aku kmbali mahu jd seorang arkitek..aku msuk skool teknik..aku amik aliran binaan bangunan..aku mula nmpak arah tuju aku..tp skali lagi akademik aku kurang mmberansangkan..aku x kecewa sgt pn..aku tau tahap otak aku cmna..bc la 20 jam sehari pn..mkn la pelbagai ubat2 pn..cmtu jgk..jd aku msuk poli..amik bidang..


tp tahap akademik aku ni sesuai sebagai ..


bukan sebagai jurutera awam..kalo nk jd jurutera kna da ijazah la beb..aku sijil ja..juruteknik dan jawatan yang seangkatan dengannya la sesuai untuk aku..tp sekarang aku dh bekerja..hairan,aku ingin menjadi arkitek 1 ketika dulu,tp belajar dlm bidang kejuruteraan awam..msuk alam pekerjaan,aku trbabit dalam arkitek..wlaupun bkn seorang arkitek..cuma seorang..

Menjadi kerani tapak mmg menyeronokkan hati aku.sekurangnya aku leh jugak duduk dekat tapak bina..tgk2 pelan2 bangunan..pegi masuk site tgk budak2 indon wat keja..aku enjoy ngn kerja aku sekarang..tp aku msih blum puas..aku tringin gak nak keje ttap..xpyh nak msuk dari cmpany ni ke cmpany tu bila setiap projek yg aku jaga siap.aku nak kerja tetap..kerja yg boleh mnjamin masa depan aku..aku xmau slamanya camni ja..aku ada byk impian lg pasni..aku teringin nak...



memiliki sebuah..


yang bahgia dan jugak sebuah..

yang cantik..serta sebuah..

yang boleh bawa aku dan keluarga aku berjalan-jalan..sbb aku suka melancong-melancong camni..tp bolehkah aku dpt impian ni..?mybe x sma..skurang-kurangnya ada..

aku rasa,sifat perempuan sejati dh menular keseluruh jiwa aku skrg ni,sbb aku mula pikir benda-benda camni..darling byk mengubah aku..


THANK!

Jumaat, Mac 13, 2009

kerja la wei

Arrrggghh..kna wat site diary..hampeh btul..byk gile dr bln 11 taun lps..hampeh..hampeh..hampeh..
hampeh...!


sekian trimas

Rabu, Mac 11, 2009

BOSAN NGN KEADAAN SEMASA

Aku bosan tahap cipan.Itu yg aku boleh katakan.aku xtau pasaipa,tp dulu kalo aku bosan aku suka bka youtube,tgk cite tah pape..lawak bodoh,kotor,sengal..tp la xdah..aku lbih suka abiskan ms aku tido..knpa..adakah aku di serang pnyakit..no..no..no..aku xnak di serang pnyakit..or virus2 bahaya yg mmungkin aku mnjadi seekor zombie..mna yg sesuai?seekor or seorang zombie..?aku xtau..aku pkai blasah ja..kalo aku jd zombie?sapakah yg aku mkn isi otaknya dulu..kapral singh?tidak2..nnt aku jd sptnya..pmuda umno celake..pmuda melayu celake...org melayu celake..semua org celake..bkan saya yg kata..kapral singh yg kata..adakah aku akan di tangkap kerana aku mngeluarkan perkataan celaka?adakah aku akan akan di tahan di bwh ISA?Mngkin kalo aku mngugat keselamatan negara..mcm mamat2 hindraf tu..ataupn aku akan ikut jejak langkah Che Det yg dulu pn penah kna tahan ngn ISA...knp org tua tu x bsing2 pn ms kna tahan?knp bdk2 hindraf tu pulak yg bising bila kna tahan?mybe mreka xdak daya tahan diri yg tinggi?hmm..apa aku mrepek pasal politik ni..pegi mmpus suma ahli2 politik..aku bosan bila ingat muka paklah..muka anwar,muka najib, muka kapral singh,muka bini2 dorang dan segala-gala muka yg berkaitan politik trmasuk JKK kmpung aku..suma gila kuasa....gila wang..gila pmpuan..mybe..knp asik bergaduh..nk berebut kuasa..lbh baik bergaduh di parlimen mmbincangkan ekonomi ngara..masalah rakyat..knp crita skandal2 ahli politik plak jd sensasi..knp xnak sensasikan crita pasal org kna buang kerja..pmpangkan di dada2 akhbar muka2 org yg kna buang kena..wat muka ksian sket..msti rmai smpati..knp nk pampangkan muka2 pmpuan tu and org tua ini yg ada skandal ngn lelaki melayu dan perempuan muda?biarkan mereka..aku bosan..bengang..beribu2 rakyat sengsara pasal kerja..aku rasa aku nk jd zombie..mkn suma otak mereka2 ini dan bakar badan mereka..biar jd aku..aku dh kejam sperti vampire la plak..vampire sgt cntik dan kacak.. ....aku ngarut lg..sblm aku mngarut dgn lbh mndalam baik aku blah dulu..

adakah aku sesuai jd ahli politik yg disegani?aku bkn gila kuasa..hakkk tuiii!!

P/S:ADAKAH AKU PERLU WAT UNDIAN ROSAK LAGI..?HIHIHI..

Jumaat, Mac 06, 2009

10 Orang Wanita Seksi Pada Mata Aku

Seksi sorang wanita bkn terletak betapa terdedahnya pakaian yg dipakai..Tp seksi bg aku merangkumi suma aspek termasuk tingkah laku,senyuman,lirikan mata,bentuk badan,sifat humor yg ada dan kemanjaan seseorang tu dan gaya rambut..da byk g..mls nk tulis..so aku senaraikn beberapa org wanita yg nmpak seksi pada mata aku.Jangan jeles kat depa sudah la..huhuhuhu...


1. Angelina Jolie


2. Beyonce



3. Scarleet Johanson



4. Salma Hayek


5.Eva Mendes

6. Eva Longaria


7. Anna Faris


8. Choi Ji Woo



9. Cecilia Cheung



10. Aku???

Hehehehe...yg last tu rekaan penulis semata-mata.Tp rasanya cam btoi ja...;p




Khamis, Mac 05, 2009

Aku dan Paksu

1. aku penah bela berudu sbb aku sangka tu ikan laga..pksu aku penipu siot..dia gtau dia tangkap ikan laga untuk aku..so aku bela la 'ikan laga' tu sampai depa tumbuh kaki..aku igat ikan laga tu mngalami proses evolusi cm dinosour brubah jd buaya..rupa2nya berudu..aku kna marah ngn tokwan sbb bela berudu dlm umh dia.hampeh tol..

2. ms umo aku 7 tahun,aku penah kna libas ngn tali pinggang abah oleh mak aku sbb curi2 mkn aiskrim.Aiskrim tu plak dibeli oleh paksu n dia yg suh aku mkn.ms tu aku mngalami pnyakit asma yg melarang aku mkn aiskrim.kalo aku mkn aiskrim,aku akan btuk tanpa henti.pastu pnyakit asma mnyerang..mak marah gila babas..tkut siot tp aku haram x nangis pn wlaupn berbirat peha aku kna libas.beberapa minit kmudian,aku dpt tau paksu yg gtau mak aku mkn aiskrim..haiyakkkk!!!

3. aku penah panjat pokok rambutan yg kedudukan dia blakang kandang lembu tokwan aku.ms dh dok atas pokok tu bru aku tau yg pokok tu ada kerengga.sakit siot aku kna geget ngn kerengga..aku mnangis gila babas smbil jerit panggil paksu aku suh dtg tolong..paksu aku tgk smbil glak2 pastu blah smbil kayuh basikal dia.nsib baik anak jiran tokwan aku,azam nmanya mai tlg aku..kalau tak muka aku mesti bengkak mcm belon.

4. aku penah ponteng skool gara2 main air bendang melintas jalan tar kampung aku..punya syok main air,tangkap ikan tgk org tangkap belut sampai terlupa nk p skool.padahal aku dh mmg dlm perjalanan pun.Suasana kt situ mcm pesta keramaian siot.Pastu aku nmpak paksu balik dr skool.dia sesi pagi,aku sesi ptg..dia nmpak aku..tp dia x tegur trus blah..bbrp minit kemudian mak dtg tarik tlinga aku depan org ramai..skit gila..mcm nk trcabut tlinga aku.Nasib baik x jd cam tlinga nabil..sampai rumah aku trus kna tibai ngn penyangkut baju..sakit gila siot..tp aku x nangis pn..aku kn hero..eh silap..heroin..heee...

5. Tokwan aku da sebuah beca,tp bkn beca bw org cam kt melaka or kt blah pulau sna noh..tp beca bw barang..kami pnggil basikal roda 3.1 hari aku ngn sepupu n adik aku mirul dalam diam2 amik roda tiga tokwan naik ramai2..aku ngn sepupu aku aiman tukang kayuh..yg lain2 duduk dlm tempat barang..ms lalu kt jalan tar kecik yg kiri kanannya adalah bendang aku hilang kawalan.Apa lg..basikal roda tiga msuk dlm bendang berlumpur.Masa tu toksu aku ada kt situ.dia bkn nk tolong kami.lg mau gelak adala..hampeh..balik ja umah trus kna marah..spt biasa aku paling truk kna..hampeh skali lg..dan paksu la dok prangat2 tokwan bg aku kna marah lagi truk..issshhhh!

6. setiap bulan puasa,depan umah aku penuh ngn budak2 main mercun..1 mlm,ms tu umo aku 7 tahun,makcik ngn makjang datang umah nk buat kuih raya ngn mak.Aku kt luar main mercun ngn paksu and the geng..pastu mercun aku dh abis..mnta kt paksu sket mercun dia,tp haram dia xbg..kedekut btul..jd aku amik kputusan duduk ja tgk depa main..tiba2 mercun tbuan(bentuk cam tebuan,leh trbang) yang paksu bakar tadi masuk dlm umh n meletup btul2 kt ruang tamu kt tmpat mak bakar kuih..mak marah gila..tgk muka pn tau..tp belum sempat mak buka mulut nk tanya sapa punya keja,paksu trus cakap aku pnya kerja..tanpa usul periksa,sperti biasa...hampeh tahap dewa btul la..

7. ni masa bulan puasa gak..ms tu waktu tghari..paksu ngn kwn2 nk g main mercun yg meletup kuat tu..aku xtau nma mercun tu,,tp kecik2 ngn pnjang sket kaler merah.aku nk ikut tp paksu xbg..aku ugut nk kasitau tokwan paksu kuar main mercun tghari rembang cmni...paksu xdak pilihan bw gak aku..kampung aku cmpur melayu cina india..ada 1 india tu,dpn umah dia da busut bsar nk mampus and india tu dok smbah2 busut tu hari2..tp hari tu paksu and the geng letupkn busut td ngn mercun tu..pa lg..india tu kuar la..depa suma lari tggl aku sorg2 kt busut tu..india tu marah2 maki aku dlm bhs tamil..cilakak btul!!!

8. Aku cukup tkut nk mandi dlm bilik air umah tok sbb besar ngn agak gelap sket..stiap kali tok suh aku g mandi..aku jd cuak..tp p gak mndi sbb tkut tokwan marah sbb xmau dgr ckp tok.1 hari,tgh mandi smbil mnggigil takut..tetiba aku dgr satu suara panggil nama aku..
"hei...mira..kau buat apa tu?"lbih kurang cmni la sora tu tnya..dh la angker gila..tp aku ckp gak ngn suara tu.Mula2 tkut,lma2 dh x takut..stiap hari sambil mandi aku sembang ngn suara tu.dan aku pk tu msti suara putera bunian yg nk kwn ngn aku..tp 1 hari rahsia telah trbongkar..tu rupanya suara geng2 paksu aku..paksu suh depa pekena aku..apada..penaya budak umor 6 tahun..gilak!!

9. Pada 1 tghari cuti skool,aku follow paksu merayau2 dlm kampung..tiba2 paksu and the geng dpt idea nk masak telur goreng..depa p curi telur ayam kampung makcik mana tah,pastu paksu amik sket minyak gas(minyak tanah) tokwan,and sorng kawan paksu amik kuali kt umah dia..depa goreng telur dlm semak tepi umh tok pakai minyak tanah..aku jgak la dipaksa jd tukang rasa..nsib baik x mati keracunan..

10. kalau paksu xkuar ngn kwn2 msti dia main masak2 ngn aku kt blakang umah tokwan.1 hari paksu nak masak sup la konon..paksu nyala api..amik periuk lama tok yg xguna dah,paksu rebus air,,pastu kami buh mcm2 daun dlm periuk tu..ubat2 tok jugak kmi msukkan dlm periuk tu..abis suma ubat tok kmi guna..pastu tetiba geng paksu ajak kuar naik basikal keliling kampung.tinggal la aku sorg2 mneruskan sesi masakan.tiba2 tokwan muncul,marah gila tokwan bila dpt tau suma ubat tok dh kami masak..piaaappp! aku kna pukul...mak balik keja...piaaappp! kena lg da..smpai la aku x puas ati pasal kes ni..huhuhu..

Rabu, Mac 04, 2009

TAMAR JALIS

Org msti pk..spa Tamar Jalis ni?adakah ni nma penuh darling aku..tidak..nma darling aku sma ngn nma aku..cma nma aku di tambah huruf A di blakangnya..lupakan soal nma..aku nk crita pasal tamar jalis la..ms aku kcik2 dlu..aku slalu main dgn anak toksu aku,Pinas(nma mnja saja).Umah toksu seblah ngn umah aku ja..kt penjuru ruang tamu toksu ada la sebuah almari..kt almari tu trsusun la buku yg aku tgk kulit dia agak old skool la..kdg2 aku amik belek2..tp x mnat nk bc sbb tu novel cnta..sdia maklum,smpai la aku x brminat nk bc nvel cinta wlaupn aku di ambang percintaan.Borink wei bc nvel cmni..huuhuhu..tp dlm byk2 bku yg da..aku tertarik dngn bberapa buah buku yg tajuk dia seperti ni..

SIRI BERCAKAP DENGAN JIN-TAMAR JALIS

So,aku pk..buku benda ni..ms tu aku umo dlm 7 tahun..mmg mnarik isi kandungannya..mengisahkan seorang pemuda dan datuknya mngalami banyak ganguan dr jin..maksud aku..datuk dia pandai berubat la..ini yg aku igat la..entah btul entah x la yg aku crita pasal datuk dia ni..ms tu aku umo 7 tahun beb..skrg dh msuk 20 tahun ke atas..mna nk igatkan..mcm2 tajuk da..antaranya..

1. bersuamikan antu raya(cmna ek?ngeri ngat aiksss..aku pk soal sex ja skrg..sex ngn antu raya?)
2.toyol jadi-jadian(jadi-jadian?zman bila la buku ni dicetak..mybe 1960..huhuhu..or 1970..)
3.penunggu hulu kinta(kbyakkan siri yg penulis tulis smua kt blah2 kwasan sna)
4.melihat jembalang air

yg len2 aku xbc lg..yg tjuk diatas pun aku dh lupa jln critanya...so..td,tgh aku lyn bc blog sapa tah..aku bc la komen2 yg dia dpt..salah seorang pengomen telah mnulis tntang tamar jalis..aku pk sat..cm penah dgr ja nma ni..pk pnya pk..bru aku ingat tentang siri nvel seram dia ni..aku try google nma dia..jumpa web dia..semua siri crita yg dia tlis boleh dibc kt ctu..dgn ati yg gmbira..sok aku pasang niat nk stat bc buku ni dr siri pertama..

P/S:KERANA BC BUKU DIA..AKU PENAH TAHAN BERAK SELAMA SEMINGGU..SBB AKU SUKA BERAK WAKTU MALAM SEBELUM TIDO..SIANG2 X..JD,WALAUPUN LAMPU JAMBAN UMAH TOK TERANG BENDERANG BLUM TENTU DAPAT ILANGKAN TAKUT AKU TU.

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!