Selasa, Januari 25, 2011

AKU,BANGLA DAN PAKISTAN..BAGAI AUR DENGAN TEBING

Aku dengan Pakistan dan bangla memang tak dapat di pisahkan..Mana aku pi,mesti kelibat Bangla dan Pakistan muncul dekat sekeliling aku.Heran betul la..Aku teringin gak nak terserempak ngan korea ka..Jepun ka..syok jugak..ni muka Pakistan ngan Bangla ja muncul..memang macam aur dengan tebing la..hahahhaha..



Menurut sejarah,aku tersangkut paut dengan Pakistan ni time masa aku baru diberanakkan pleh mak aku.Itu jam..mak aku bagitau la..nurse pakat-pakat kerumun aku..Semua pakat-pakat nak dukung aku sebab aku lain dari baby yang lain..Lain tak maksudnya bukan la aku ni alien ka..ada belalai kat hidung ka..tapi lain dari segi bentuk fizikal aku..masa tu walaupun aku baru beranak..aku punya badan gemuk gila..debab nak mampus..berat pun nak dekat 4kg baaii...gila mak aku makan apa la masa mengandung sampai dapat anak gumuk macam aku..lepaih tu..kulit aku gila putih...merah-merah..(baby baru lahir memang kulit merah-merah..aduhai..),kalau ditengok dari segi baka mak aku..kulit takdak putih mana..kulit melayu..kalau baka abah aku..tak payah cerita pun takpa..hahahahaha..jauh panggang dari api..bulu roma aku pulak punya la lebat kat lengan aku..pelik gila baby bulu banyak kan..
hahahhaha..sampai la depa tanya mak aku..



"Kak kahwin ngan Pakistan ka?"



Cehhh!!! mentang-mentang la zaman tu kes orang kahwin dengan mamat Pakistan banyak..depa kata mak aku kahwin ngan Pakistan??muka aku punya cun depa kata anak Pakistan?/

Ciisssss!!!!!


Kalau nak tau..beli karpet kat Pakistan dulu secra hutang memang glamer la..Mamat Pakistan kayuh basikal keliling kampung singgah dari satu rumah ke satu rumah jual karpet depa..Makcik-makcik semua apa lagi..dah nama boleh hutang kan..beli sakan la..tiap-tiap bulan mesti beli karpet baru padahal hutang lama tak habis lagi..Lepastu hutang pun makin berkepuk la..Sampai satu tahap bila tak boleh bayaq hutang yang menimbun tu..ada yang sanggup bagi anak depa kahwin dengan Mamat Pakistan..Aduhao makcik..kesian anak hampa woi..



Adik manis..kalau takmau beli karpet..beli hati abang pun takpa..hehehe..manyak ada tunggu di sini adik manis..

Tapi zaman la ni..Mamat Pakistan dah tak laku dah..seiiring dengan karpet depa tu..Cuba la depa mai berhenti kat depan rumah aku.Mau kena kejaq ngan Mirul la..Sebab Mirul memang anti dengan Mamat Pakistan ni..Sambil depa menjual,depa cuci mata..pantang tengok bini orang..anak dara orang..tunggu masa nak sambaq ja..huhuhuhuhu..

Satu lagi adalah Mat bangla..Aku dah biasa dengan mat banla ni start aku kerja Salegirl lagi..Time tu tempat aku kerja ada guna khidmat mat Bangla angkat-angkat barang.Kalau nak tau..Depa ni pantang jugak tengok perempuan cantik..tengok sampai nak terkeluar biji mata..Kalau tak percya..try jalan kat TESCO..Tesco tempat lain aku taktau..tapi Tesco kat seberang Jaya ada mat Bangla dok mop lantai Tesco..sambil mengemop..depa ushar perempuan..Heeii..cinabeng betul la...Rasa macam nak tijam-tikam ja mata depa tu..

Masa aku kerja Kilang Sony dulu..depa ada gak guna khidmat Bangla ni..macam nak penyepak ja..dah la kalau jalan sesama depa berpimpingan tangan..gay gila...hahhahhaa..

Lepas tu...bila aku kerja kerani site..Lagi la banyak Bangla aku jumpa..Depa jadi buruh..aku taktau la apa nasib aku pi mana-mana ada bangla ni..Depa ni time aku masuk site ja..Depa terus tak jadi buat kerja..Depa tengah sapu simen kat dinding pun boleh berhenti sapu..Depa tengah sorong batu bata pun boleh berhenti..aku tau la aku sorang ja perempuan yang hot kat situ..hahahhaha..tapi jagan la tunjuk sangat..menakutkan tau dak!!Nampak sangat depa spesis tak boleh tengok perempuan,nak ushar ja..entah apa depa bayangkan pun taktau..Teruk betoii..Antara bangla,indon dengan vietnam yang kerja kat site..bangla la paling teruk sekali perangai..Indon ngan Vietnam buat kerja ja tak pandang mana-mana dah..

Tapi tu la...mana aku pi bangla ada..tension betoi la...hahahhaaahhahaha

4 ulasan:

Shaizul Sapar berkata...

oi makcik poyo, terimalah hakikat ngko memang ditakdirkan bertemu jodoh dgn lelaki bangsa lain. kahkahkah....

Mrs Poyo berkata...

Dakwat basah..

huii..jangan woii..ckup la aku da boyfriend iras-iras depa..tapi hensem dari depa..
hahahahhahaahhaa

Tanpa Nama berkata...


ok

Tanpa Nama berkata...

terbaek..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!