Selasa, November 12, 2013

LAGU-LAGU

Aku dengan mak aku kadang-kadang ada jugak persamaan contohnya time masak kami suka dengar lagu atau menyanyi..Tapi aku nasib baik la sebab orang tua-tua cakap kalau menyanyi kat dapuq dapat laki tua..tapi aku dapat laki muda dari aku..hahhahaha..Mak aku la kot...dapat laki tua dari dia banyak jugak sebab abah aku dengan mak aku beza dalam 10 tahun kot..Bayangkan mak aku dok kat sekolah rendah lagi..abah aku dah siap kerja dah time tu..hahahahhaha...


So,aku bukan nak cerita sapa dapat laki tua..sapa dapat laki muda trang tang tang..aku nak cerita yang selama aku bercuti bersalin ni..aku banyak habis masa dengan mak aku memasak ja..sebab kami dua memang suka memasak pun kan..Aku baru perasan..bila dengar ja satu lagu ni..mak aku mesti menitik ayaq mata dia...dulu aku ingatkan mak aku pedih mata kupas bawang ka kan..tapi bila pikir balik mak aku kan pakar masak..takkan kupas bawang nak rasa pedih lagi kot..takat tonyoh bawang kat mata dia tu..tarak jadi apa aihh...

Jadi lama-lamaaku baru perasan..rupanya sebab lagu ni...Aku tanya mak aku awat mak nangis..ada kena mengena dengan mak ka kan..mak aku kata dak..saja tersayu..Aikkkk...saja tersayu pun ada ka...Sat nak tunjuk lagu yang mak aku menangis ni..



Sayu ka dengaq lagu ni?aku rasa cam biasa ja..ka aku tak dak perasaan..hahahahhaha...
Tapi,aku ada satu lagu buat aku rasa seram gila bila aku dengaq..lagu ni menghantui telinga aku sejak aku sekolah menengah tingkatan satu kat Ipoh sampai la dah beranak pinak bila dengaq lagu ni...bulu roma aku yang panjang ni meremang...


Aku paling seriau dengaq suara Waheeda....Dengaq lagu Nightwish tak seram macam ni...
Hahahhahahaha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!