Isnin, November 11, 2013

DAH CUKUP SETAHUN..

Wahhh..pejam celik pejam celik akhirnya cukup dah setahun aku kawin dengan Incik Bachok Sabtu lepaih..
Dah cukup setahun kawin siap dapat pakej anak sorang lagi..Kelass ko kiah..!!

Alaaaaa....time aku nak tulih lebih-lebih dah anak aku nak nangis plak..Itula pasal kalo ada anak macam tak sempat je..macam tak sempat jeee...
Nanti la aku tulih lebih-lebih..Apa-apa pun aku taruk gambaq terbaru kami bertiga..Tapi tak baru sangat la...
hahahhahaha





Aku tengok Incik Bachok punya jambang dah macam Wolverine plak...Aiyooooo!!


Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!