Rabu, Mei 09, 2012

UBAT GIGI

Pagi tadi..aku bangun lewat jugak la..dalam pukul 6.30 pagi..So aku pun apa lagi..kalut-kalut la masuk bilik air nak mandi kan..
Dengan mamai apa cukup..macam bisa sebelum mandi aku mesti gosok gigi dulu..aku rasa semua porang buat macam tu..sebelum mandi mesti depa gosok gigi..taktau la kan kot-kot ada yang sambil mandi dia dok gosok gigi..tak pun lepaih  mandi baru nak gosok gigi..Tapi aku punya cara sebelum mandi mandi kena gosok gigi dulu..hahahha..baru rasa macam drama tv..mesti ada adegan gosok gigi sebelum mandi..hahha

So,aku pun macam biasa dengan mata tak berapa nak nampak ni maklum la baru bangun tidoq kan amik la berus gigi aku..lepas tu capai ubat gigi taruk aku berus gigi aku..aku pun start menggosok..Tapi aku rasa pelik gila..awat ubat gigi ni rasa pelik..Selalu rasa macam berangin pedas-pedas..Ini tak..rasa payau dengan ada wangi semacam..dia punya buih pun sikit ja aku rasa kat mulut..selalu ubat gigi kalau gosok ja..jenuh meludah la..

Aku gosok lagi punya gosok memang rasa dia payau yang amat..aku pun ushar betul-betul berus gigi aku..
Chaisshhh!!! tu bukan ubat gigi..tu pencuci muka aku..Mangkok betul..tak pasal-pasal pagi ni mulut aku bau pencuci muka..Cuisssss!!!

1 ulasan:

DeQWa berkata...

woiit macam aku la,aku pun penah terjadi gak...giler semnagat gosok gigi pepagi..tp rasa len macam ja,rupanya gosok gigi ngan pencuci muka...hahhaha...

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!