Rabu, September 19, 2012

PERASAAN

Masa aku muda-muda dulu la..sekarang ni pun muda lagi..tapi masa terlebih muda dari ni la...
aku punya satu target..Selain target nak jadi Arkitek yang berjaya tapi tak kesampaian ni..Aku target nak kahwin bila umur aku cecah 27 tahun..Haaaaaaa...nak bagi sama la konon dengan umur abah aku bila dia kahwin ngan mak aku dulu kan..

Tapi apakan daya..target hanya tinggal target..Tetiba ja aku nak kawin dah dalam umuq aku 25 tahun..Mybe jodoh sampai awal dua tahun dari yang sepatutnya kot..huhuhuhu..

Sekarang ni dah pun bertarikh 19 September 2012 dan lagi satu bulan 20 hari ja lagi aku akan melangkah ke alam perkahwinan..Tau tak apa perasaan aku sekarang..?


SERBA SALAH!

Taktau la pasai pa bila nak dekat dah dengan tarikh nikah aku ni aku rasa serba salah..rasa macam takmau nak kawin kadang-kadang,..takut..susah hati..macam-macam aku pikiaq..dari hari pertama aku kawin sampai hari tua aku dok pikiaq perjalanan hidup aku nanti di alam perkahwinan..Tudia punya teruk punya pikiaq..

Aku taktau la pasaipa jadi laguni..dan aku rasa bukan aku sorang ja kot yang dok jadi tak tentu hala macam ni..mana-mana pompuan yang nak kawin agak-agaknya jadi macam aku kot?tah-tah depa ecited pa nak kawin..Wakakakakkakakaaka!!


Tapi kadang-kadang aku Eksited gak..Ngeeeee!!

1 ulasan:

me in LDR berkata...

Seronoknya dah nak kawen...=D
Doakan saya dapat merasa apa yang akak rasa jugak yer...=)

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!