Rabu, Mei 08, 2013

DAYANG SENANDUNG

Sejak mengandung ni..aku baru perasan yang jerawat dibadan aku makin bertambah banyak..dah sampai ke leher pun..nasib baik tak naik ke muka..tambah-tambah kat belakang badan aku..lepaih tu pulak tiba-tiba ja keliling leher aku jadi hitam macam ada daki..sampai Incik Bachok pernah tegur aku kata aku madi tak gosok kat leher aku..Heiiiii!! tolonglah!!

Akhir aku pun la tanya kepada beberapa orang yang veteren dari aku..maksu aku dengan biras aku...depa bagitau aku depa pun jadi macam tu jugak..tapi lagi teruk dari aku..tapi lepaih ja beranak benda hilang tanpa depa sedaq..ok..jawapan tu aku rasa boleh terima...Macam mana dengan jerawat badan kat belakang badan aku ni..adakah boleh hilang jugak..

Depa jawab..

"Boleh kot...mana tau masa beranak otomatik benda tu hilang dan kulit hang jadi mulus licin daripada dulu pulak.."



Tiba-tiba aku teringat cerita dayang senandung..Heee!


Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!