Ahad, Disember 13, 2009

lagi brapa jam sebelum diinterview pak!!!

Esok aku da interbiu..dekat mana?ofcoz la Telekom Malaysia..sepanjang aktiviti aku yang selalu diinterview ja..ni lah kali pertama aku rasa gementaq semacam ja..apahal plak ni?muskyil btoi la...adakah ini petanda aku bakal menjawat jawatan kat TM?wiwiwiwiwiwi..kalau dapat memang untung la aku...bleh sambung blajar smbil keja..dah la sambung blajar depa support,gji dapat full lagi..makan,tempat tinggal suma depa bagi..blajar dengan senang hati ja..macam abah aku dulu..wwuuuuuu!happy tahap cipanzi betul la aku sekarang ni..sekarang aku tgh hafal produk2 keluaran TM..ingat sikit..bratus2 tau..aku ingatkan I talk ngn streamyx ja...waduh2..mampus la...huuuu!harap2 esok depa tak soal yang bukan2..heeee!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!