Khamis, Januari 31, 2013

EMOSI TERGANGGU

Kelmarin dulu..
kira-kira pada hari Selasa la...
Selepas waktu mahgrib..tiba-tiba ja aku secara emosi menangis teresak-esak dalam bilik...hahahahha..
Sampai Incik Bachok heran gak la...
Dia sampai syak macam-macam la...
Dia syak aku bergaduh dengan Azhan la..sebab sebelum aku menangis tu..aku ada kat luaq bilik dok marah Azhan suruh dia pi mandi..tapi dia takmau..hahahah..

Tapi bukan sebab tu..
aku pun taktau pasaipa aku menangis..
Tengok muka azhan ja teruih rasa sayu..
Lepaih tu trus menangis..
hahahhahaaha...


Apala yang kena dengan aku ni..
kikikiki

1 ulasan:

kak ain berkata...

mira cepat la update blog ni...februari dah 6/02/13 dah...rindu mira cerita mengarut ngn serabut...huhuhuhuhu ;0

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!