Rabu, Januari 02, 2013

SELAMAT DATANG 2013!!

Haa....dah masuk hari kedua baru nak ucap selamat datanag  kat tahun 2013..hahahha..
Macam mana aku tak lambat..kelmarin aku dalam perjalanan balik kampung..
Waahh..sejak kahwin dah tau cara nak balik kampung..hahahah..
Pastu paham-paham la perjalan nak Kelantan..amik masa berjam-jam..
Bila dah sampai letih plak..dok layan mak mentua tengok gambaq kawin aku lagi..(Wahhh..dah ada mak mentua you..kelassss!!) sampai lewat malam..dah terus tidoq..Pagi ni macam ada masa ja..Incik Bachok pun takdak hantaq pak mentua aku pi kerja..Mak Mentua aku dok corok mana tah..so,ada can la buat entri kan..hihihi...

Bersempena dengan tahun baru ni..Takdak Azam kot macam tahun lepaih...
Haaaa..ada-ada..oleh sebab aku dah jadi bini orang..Azam aku nak dapat anak..hahahhaha...Kelas kau Poyo sejak kawin azam nak dapat anak....Pastu aku berazam nak pi Sarawak plak..dah Impian aku nak pi Sabah dah terlaksana dah..Honeymoon lagi you..hahaha..

Semoga Tahun 2013 lebih baik la dari tahun lepaih..harap2 OT banyak balik macam 2011..hahahhha..
Lepaih tu..apa lagi ek?Aku pun taktau nak tulis apa dah..Kira harapan tu tahun 2013 dapat yang indah-indah jela..

Haaaa....harap-harap badan aku kurus macam Nicole Kidman tahu ni..hahahhaha.....!!!


Ok,Bye!

2 ulasan:

StingRay berkata...

Kenapa tajuk selamat datang 2012? haha

Mrs Poyo berkata...

Hahahhaahhaha..
sat nak oter lain tajuk..
hahhahhahha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!