Isnin, Januari 07, 2013

PEMANDU DI PENANG

Kalau dok bawa kereta kat Penang,kalau kita bagi signal nak masuk simpang,keluaq simpang atau pun nak masuk line..jangan harap pemandu lain nak bagi jalan kecuali hampa buat aksi berani mati bawa kereta bagi dok kat tenngah jalan..Tu pun belum tentu depa akan bagi jalan juga sebab depa akan lalu kat jalan yang bertentangan..Pemandu kat jalan bertentangan pun belum tentu nak bagi hampa masuk line kecuali hampa buat lagi aksi berani mati bawa kereta bagi dok betul-betul tengah jalan sampai kedua-dua jalan tu tak boleh dilalui oleh kereta..time tu baru hampa boleh masuk simpang,keluaq simpang atau masuk line dengan hati yang senang..

Paling dajeiii..aku pun dah jadi macam depa jugak..Puii!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku yang tak drive pun peningg. Hahahah. Masa pergi sana dulu, everytime apak aku lepas masuk simpang aku akan bedebar debar dulu lepas tu baru fuhhhh~

Hebat gila la sapa drive kat penang selain kl n jb. Haha

Mrs Poyo berkata...

Haaaa..
tula pasai..kalau mainland ok lg..
Tapi bila masuk island..Mengelupur sial..Kalau rasa tak puas hati sgt2 dah..baru kami berbalas fuck..
hahahahha..

KL ok la jugak..kalau kita bg signal depa bg jalan..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!