Selasa, Januari 08, 2013

CERITA HOT PAGI INI DAN KELMARIN

Kelmarin,masa nak balik..opis aku tiba-tiba gempaq sat bila pakcik Rahman dari Unit D/side bagitau kami ada banduan terlepas 9 orang masa polis nak bawa depa pi bicara kat Mahkamah Butterworth.

Balik ja rumah mak ngan abah dok sembang lagi..kata mak abah 7 orang yang terlepas..dua orang masih bergari..Keempat-empat orang polis yang escort banduan-banduan tu bernasib agak malang..dua kena belasah ditinggal kat tepi jalan..dua jadi tebusan..
Paling tak best..Banduan tu dah sampai kat Tasek Gelugor!
Petang tu jugak helikopter polis berlegar-legar ataih rumah aku ja..dan jugak sekeliling Pekan Tasek Gelugor yang permai itu..Cewaaaahh!!


Hari ni...oarang opis dok sembang lagi pasal bantuan..
Macam-macam spekulasi la sekarang ni..
Poning palo den pikiaq..
Tapi aku bukan polis pun nak kena pikiaq kan?
Hahahahhahahaha!

3 ulasan:

Penanggah berkata...

bagi tau jer kt member opis lu tu.. dari diorang bergosip pasal banduan lari baik diorang pegi tolong pak polisi tu mencarik.. ado gak pekdah silap2 bleh dpat pingat.. huhuhu

Mrs Poyo berkata...

Sekg pingat dah tak best dah..duit lg penting..hahahah

DeQWa berkata...

banduan ka bantuan..kekekeke...
ape la,poyos betui...

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!