Rabu, Oktober 10, 2012

MEK

Tadi masa aku tengah chatting dengan kakak Incik Bachok..tetiba aku teringat sendiri(sorang-sorang aku la),masa aku ikut Incik Bachok balik ke kampung dia sebab abah dia sakit bulan 7 ritu(aku ada crita kat sini taktau..) aku ada la naik kereta ngan kakak dia dan mama dia..Time tu aku dengar mama Incik Bachok panggil kat kakak dia Mek.Mek adalah nama panggilan untuk perempuan kelatan tak silap aku walaupun dia nama Jennifer pun akan di panggil mek jugak..hahahha..


Tetiba ja aku teringat lagi..(teringat dalam teringat..macam cerita Inception,mimpi dalam mimpi..hahahhahahahahahha),masa aku dok Ipoh dulu..Cikgu-cikgu banyak panggil aku Mek sebab nama keluarga aku WAN.Seperti sedia maklum,orang cakap kalau orang berketurunan Wan ni mesti berasal dari Kelantan.Padahal ada jugak keturunan Wan dari Kedah.

Walaupun aku dah buat penafian demi penafian(macam artis plak..) tapi depa tak percaya..Siap cakap aku ni Kelantan Murtad lagi sebab tak mengaku aku ni orang Kelantan..hahahha..Gelong betul...Last-last aku pasrah jela..


Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!