Isnin, September 14, 2009

Arrrrgghhh!

Aku hangin btul la 1 badan..rasa macam nak penyepak je budak2 indon kat bawah ni yang tengah sedap melantak nasi..huuuu! Aku tengah hangat,tengok depa wat macam tu lagi bertambah hangat..

Aku pergi TM td..nak bayar bil streamyx aku..malangnya,aku terlupa bawa purse..!!!! tension betul..aku tertinggal kat opis la plak..dah la kat TM td xdak parking..pusing2 sampai 2 3 round,haram 1 parking pun takdak..huuuu! bila dapat parking,kena da kupon plak dah..haissshh! bengang betul..tengok2 purse plak xdak dalam handbag..dah la bil broadband pun da sampai..wahhhh! kenapa hidup aku dikelilingi bil2 tenet ni??? salah satu mesti aku hapuskan..huhuhu..

Streamyx:rm90.00
Broadband celcom:rm68.00

yang mana satu ni...???
yang penting..aku tengah hangin nih! heeeee!

6 ulasan:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

hapuskan broadband~

hahhaa~

Mrs Poyo berkata...

to zara:

wah semangat btul la..heee!

Yana Ismail berkata...

Yer broadband..huhu streamyx laju tu..huhu

Mrs Poyo berkata...

to yana:

wah..sorg la mnyokong..heeee!

Penanggah berkata...

pakai ler mane yg lu suke.. janji bayor..kalau tak hapuskan kedua2nyer.. hahahaa

Mrs Poyo berkata...

to penanggah:

kalo gua hapuskan kduanya mknanya gua xtulis blog dh la..blog lu pun gua pyh nk snggah..heee!

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!