Khamis, Februari 18, 2010

Senang Saja

"Abang,boleh tak adik pinjam duit abang jap..seratus ja..hujung bulan 3 adik bayar balik..boleh ka???"

"Boleh adikku sayang,esok abang tranfer kat akaun bank adik"

Untung kan?bukan abang kandung pun..angkat mengangkat ja..tapi bila aku nak pinjam duit mesti kasi..
Sekarang tak susah hati dah...
Hahahahaahhahaha! (Gelak Jin)

2 ulasan:

Pali Rawk berkata...

abang sayang la tu beb ;p

mira amair berkata...

to pali rawk:

bkn abg syang..nak kna pnendang ngan awek dia?hohoho

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!