Khamis, November 10, 2011

HARU BIRU

Ni bukan haru biru filem yang Que Haidar dengan Dynas berlakon tu..Ni Haru Biru kat opis aku.
Opis aku ni makin lama makin haru biru sampai aku pun naik serabut,sampai aku takdak mood nak menulis..Bukan ketandusan idea ka hapa ka..Tapi takdak mood.Tekanan dari bos...Tekanan dari bos..dan tekanan dari bos..

Aku tengok bukan aku ja tekanan gila babi macam ni..Satu opis aku tengok macam tekanan..
Huh!!

Macam-macam jadi..hal cuti pun boleh kasi orang tension ka?Ingat kan benda ni dah habis..dah setel..tapi tak habis lagi rupanya...
Aduhainye pun.....!!

Takpala...janji cuti aku lepas..Muahahahhahaahhahha!!






Peace Yo..Suka noh dapat cuti..aku pun suka..Heeee!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!