Selasa, November 01, 2011

LAGU FEVERET : TAMALLY MAK (HINDI)

Lagu ni aku minat dengar sejak aku belajar kat Politeknik lagi..
Masa tu aku dok dengar dengan Roomate aku,Suhana..hahahhahha
Banyak jugak la lagu hindustan dalam PC dia dulu..
Wahhh..tetiba rindu kat roomate aku la..kan bagus masa dulu-dulu dapat diputar balik..
Banyak kenangan manis dengan dia dan yang lain-lain..huhuhuhu!!







ok bai..
hahhahah..apahal wat ayat ok bai plak ni..heee!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!