Rabu, Mac 04, 2009

TAMAR JALIS

Org msti pk..spa Tamar Jalis ni?adakah ni nma penuh darling aku..tidak..nma darling aku sma ngn nma aku..cma nma aku di tambah huruf A di blakangnya..lupakan soal nma..aku nk crita pasal tamar jalis la..ms aku kcik2 dlu..aku slalu main dgn anak toksu aku,Pinas(nma mnja saja).Umah toksu seblah ngn umah aku ja..kt penjuru ruang tamu toksu ada la sebuah almari..kt almari tu trsusun la buku yg aku tgk kulit dia agak old skool la..kdg2 aku amik belek2..tp x mnat nk bc sbb tu novel cnta..sdia maklum,smpai la aku x brminat nk bc nvel cinta wlaupn aku di ambang percintaan.Borink wei bc nvel cmni..huuhuhu..tp dlm byk2 bku yg da..aku tertarik dngn bberapa buah buku yg tajuk dia seperti ni..

SIRI BERCAKAP DENGAN JIN-TAMAR JALIS

So,aku pk..buku benda ni..ms tu aku umo dlm 7 tahun..mmg mnarik isi kandungannya..mengisahkan seorang pemuda dan datuknya mngalami banyak ganguan dr jin..maksud aku..datuk dia pandai berubat la..ini yg aku igat la..entah btul entah x la yg aku crita pasal datuk dia ni..ms tu aku umo 7 tahun beb..skrg dh msuk 20 tahun ke atas..mna nk igatkan..mcm2 tajuk da..antaranya..

1. bersuamikan antu raya(cmna ek?ngeri ngat aiksss..aku pk soal sex ja skrg..sex ngn antu raya?)
2.toyol jadi-jadian(jadi-jadian?zman bila la buku ni dicetak..mybe 1960..huhuhu..or 1970..)
3.penunggu hulu kinta(kbyakkan siri yg penulis tulis smua kt blah2 kwasan sna)
4.melihat jembalang air

yg len2 aku xbc lg..yg tjuk diatas pun aku dh lupa jln critanya...so..td,tgh aku lyn bc blog sapa tah..aku bc la komen2 yg dia dpt..salah seorang pengomen telah mnulis tntang tamar jalis..aku pk sat..cm penah dgr ja nma ni..pk pnya pk..bru aku ingat tentang siri nvel seram dia ni..aku try google nma dia..jumpa web dia..semua siri crita yg dia tlis boleh dibc kt ctu..dgn ati yg gmbira..sok aku pasang niat nk stat bc buku ni dr siri pertama..

P/S:KERANA BC BUKU DIA..AKU PENAH TAHAN BERAK SELAMA SEMINGGU..SBB AKU SUKA BERAK WAKTU MALAM SEBELUM TIDO..SIANG2 X..JD,WALAUPUN LAMPU JAMBAN UMAH TOK TERANG BENDERANG BLUM TENTU DAPAT ILANGKAN TAKUT AKU TU.

2 ulasan:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

mak aii...

dulu aku suka gak dengan dia...

pastu aku suka dengan ahadiat akashah...

pastu aku suka J.K. Rowling~

Mrs Poyo berkata...

WAH..minat mmbaca ni..aku lbh suka mnonton nvel yg difilemkan ja..hehehe..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!