Isnin, Oktober 31, 2011

GEMENTAR NAK JUMPA PARENT

Minggu depan..raya ketiga Aidil Adha,aku akan pi ke Kelantan.Time tu,abang kedua Incik Bachok akan berkawin la..time tu jugak first time aku akan jejak kaki kat rumah dia.
Dan ni la kali pertama aku akan jumpa family dia.
Sebelum ni,aku pernah jumpa kakak dan mama dia masa depa mai Penang untuk pi hari konvokesyen abang dia kat USM tahun lepas.Tapi yang ni tak sama dengan pi jumpa seluruh ahli keluarga dia secara direct kat rumah dia.

Ada jugak beberapa orang kawan aku yang nasihat aku supaya jaga sikit tingkah laku aku depan parent Incik Bachok.Yela kan..aku ni jenis kelam kabut..kang dok wat kelam kabut depan parent dia plak kan..dah tu cepat gelabah..loqlaq..cerodong..
Adoi..banyaknya kekurangan aku..Tak pernah aku rasa takut macam ni..
Waaaaa!!

Nasib baik la family aku ikut sekali sebab dapat jemputan kan..hilang sikit rasa takut aku..huuu!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!