Ahad, Julai 22, 2012

3 TAHUN 8 BULAN 2 HARI

Baru aku sedaq yang hubungan aku dengan Incik Bachok dah genap 3 tahun 8 bulan 2 hari.
Satu jangka masa yang lama bagi aku.
Alhamdullilah..semoga hubungan ni berkekalan..

Haaa...Kalau ikut kalender Islam..Kelmarin adalah genap 3 tahun Incik Bachok 1st time mesej aku lepaih berkenalan kat Friendster..Friendster tu..Oldskool gila..hahha..Tau tak lagu apa yang aku denganq time 1st time dia mesej hanset aku..nindia!!




Haaaa..lawak la..Sepoil la kan ada ada orang orang hantaq mesej time aku dengan lagu kat Hanset..Nombot tak kenal plak tu..tah mamat mana tah..



Last-last ambik ko...mamat yang aku tak kenal ni la nak jadi laki aku lagi 4 bulan..muahahahhaha!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!