Ahad, Julai 22, 2012

TABIAT BERMAIN MERCUN

Kalau tahun sebelum ni aku kalut-kalut dok pikir samada nak pasang pelita keliling rumah ke tak..tahun ni plak.Walaupun baru dua hari berpuasa..aku dah pikiaq nak beli mercun ka dak..Haissshh..macam budak-budak lagi pemikiran aku ni..padahal nak kawin dah bulan 11 ni..muahahahhahhaha!!

Bila dipikir-pikir balik..daripada aku berhabis beratus beli mercun macam tahun-tahun sebelum ni..adalah lebih baik aku layan barang-barang persiapan nak kawin kan..aku ni selagi tak kain..asyik dok beli barang untuk kenduri ja..hahhahhaha..

Lagi pun..kena la sip budget kan..tahun ja..tahun depan kita horeyy..horeyy balik la main mercun..hahhaha..
So tahun ni..kira cut cost untuk mercun la...selamat tinggal mercun dan bunga api semua..huhuhuhu..



Larr Miss Poyo..Jangan la begitu..jangan tinggalkan kiteorang..cepat la beli kiteorang...jangan tak beli..sdih siot..Waaaaaaa!!!




Harap-harap tahun ni Mirul plak yang beli mercun..muahahahhaahha!!
(Dan lagi berharap tu dapat main mercun..huhuhu)


Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!