Khamis, September 12, 2013

3 BULAN

Cuti bersalin aku adalah 3 bulan...
Tapi baru 22 hari aku bercuti..aku dah rasa boring yang amat..
Nak tengok TV pun dah tak feel...
Macam mana aku dah tunggu lagi 68 hari cuti bersalin aku ni!!!
Waaaaa!!!!

Kalau macam ni punya cara....Aku rasa sehari 100 kali pa aku update blog ni..
hahahahhaha..



P/S :Aku tengok Incik Bachok ngan Nayli tidoq ternganga aihhh depan ruang tamu ni...Takpa..malam ni siap la....Aku tidoq..dia kena jaga anak..hahahahhahahah!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!