Khamis, September 12, 2013

LAGU YANG BIKIN MENGANTUK

Cabaran aku bila dah jadi golongan mak-mak ni bila nak bagi tidoq anak aku..anak aku ni memang susah nak tidoq..lepas ja dia menyusu atau menetek..belum tentu dia nak tidoq..terutamanya bila waktu malam...adoiiiii...kuruih aku la ni sebab tidoq malam tak cukup..macam-macam cara aku buat nak bagi dia tidoq..menyanyi lagu buai laju-laju aku nak kawin dengan anak raja la..tom-tom bak la...zikir..bernasyid bagai..tak makan saman jugak..last-last aku buka zikir Hafiz Hamidun..baru dia terlena..tu pun makan masa jugak la...Takpala..janji dia lena walaupun amik masa sejam dua..

Tapi hari ni..aku jumpa satu lagu baru kat Youtube yang buat anak aku lena dalam masa 2 minit ja bila dengaq lagu ni...nak tau lagu apa?sat aku nak tunjuk tengok...






Haaa....lagu Selamat Datang Cinta nyanyian Gita Gutawa....mendayu-dayu..macam opera pun ada bila aku dengaq..yang penting..aku pun mengantuk sama bila dengaq lagu ni..hahahahahhah!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!