Ahad, September 15, 2013

AKU DAH KURUIH??!!

Masa aku bujang dulu,sebelum kerja dengan TM,kerja dengan Ariffin Architect..Aku boleh dikatakan kuruih jugak la..Tapi bukan kuruih banyak sangat pun..Ala kadar ja..Bila aku kerja TM..Badan aku naik mendadak..Lepaih bertunang..lagi naik..bukan takat aku..Incik Bachok pun badan dia naik macam fatty bom-bom..

Lepaih kawin takdan sebulan aku mengandung plak...Jadi memang takdak masa la nak diet..kuruihkan badan ni...Badan aku pun memboyot bagaikan juara...Sehingga la aku dah beranak pinak ni termasuk hari ni dah berbelas orang mai melawat aku kat rumah..benda pertama depa cakap bila tengok aku ilah..

"Hang dah kuruih nohhh"

"Awat susut sangat badan hang.."

"Terover berpantang ka?"

"Gigi hang nampak besaq macam nak jongang kalau kuruih" (What the fish?)


Memang aku kuruih ka atau depa perli aku ja?Tapi tadi Rostam mai melawat aku sekali dengan anak bino dan mertua dia..Mak mentua dia cakap aku nampak kuruih banyak..Takkan mak mentua Rostam nak perli aku jugak kot?
Kalau betoi aku kuruih dah sikit alangkah Happynya diri ini...
Tak payah susah-susah hati tak boleh berbengkong sebab aku beranak secara operate..hahah..
Tapi oleh sebab aku selekeh sekarang ni macam mak lampir..malas la nak amik gambaq nak tunjuk..kang dok riak-riak nanti badan naik balik plak..hohoho...


Aku rasa doktor yang operate aku tu selain keluaqkan Nayli dari dari perut aku..dia cantas jugak kot lemak-lemak kat perut aku tu..Maklumla...Doktor Melayu..nak tolong sesama Islam..wiwiwiwiwwi!!



Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!