Khamis, September 12, 2013

AKU DAN TV

Sejak dalam pantang ni...hari-hari aku asyik layan tv ja...pagi petang siang malam.Lepaih satu drama..aku layan drama lain pulak..Segala drama Farid Kamil..Tiz Zaqyah...Nelydia Senrose..Chacha Maembong...Sharnaaz Ahmad..Arja Lee...Nad  Zainal..Akim AF..semua aku layan..tu belum drama korea...drama cina..drama tamil...drama omputih..katun kat Animax..HBO..FOX Movie..Cinemax...Kejap tengok TV dalam bilik aku..Kejap tengok TV kat bilik adik aku..Kejap tengok kat ryang tamu..

Aku rasa kan..kalaula tv ni boleh bercakap..mesti dia akan cakap kat aku dia dah jemu tengok muka aku hari-hari mengadap dia...hahahhahhahahha!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!