Khamis, September 26, 2013

KOMEN UNTUK ENTRI YANG DAH LAMA

Sampai sekarang..ada orang dok komen pasal nak beli moto adik aku walaupun aku dah post benda tu dua tiga tahun yang lalu..Motor 125 tu dah juai lama dah pun..dekat mamat yang muka macam Farid Kamil..hahahahhahaha..masa tu aku bujang lagi...mata tak berkelip tengok jugak la..Mamat tu beli kat adik dia yang OKU..Pekak dan bisu...

Adik aku si Mirul tu pun dah selamat beli kereta idaman dia..siap modofied enjin body bagai..Siap dah bagi kereta tu kat sorang lagi adik aku Alia sebab nak beli kereta lain plak..
Lawak plak..hahahahahahahaha!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!