Rabu, Februari 01, 2012

BULAN FEBRUARI

Sebenarnya,bulan Februari adalah bulan yang mana..
Oppssss!! sat-sat..awat mai tang tengah teruih plak ni..kena ada ayat permulaan baru betoi..hahahhahahaha..


Sebenarnya dalam masa yang 2012 ni..dalam masa yang sat ja dah masuk bulan Februari..Aku baru ja dok rasa masih lagi dok sambut tahun baru kat Cameron Highland ritu dengan family aku dan Incik Bachok..tiba-tiba ja..dah masuk bulan Februari..Ada orang kata...selalunya bila masuk ja bulan Februari..masa akan jadi lebih cepat..pejam celik pejam celik..Masuk huung tahun..So,la ni dah masuk 1 Februari..dah petang..baru ja aku rasa pagi tadi aku dok ligan kucing kat depan umah aku sebelum pi kerja..last2 sat ja dah petang..lagi 10 minit nak pukui 3 petang(dari saat aku menulis ni la..hahahahhaa)


Dalam bulan Februari ni..banyak benda yang akan terjadi..Bulan Februari ada besday adik aku Si Mirul tu..Dia lahir 14 Feruari(jangan jeles) maknanya lag 14 hari nak besday dia..mampuih la aku nak pikiaq nak beli hadiah apa kat dia..wuuuuuuu!

Lepaih tu bulan Februari jugak la aku start buat blog ni..Aku start buat blog ni Bulan Februari 2009 selepas dua bulan aku kapel dengan Incik Bachok..Tu pun sebab nak isi masa lapang aku kat site opis aku kan..Asyik dok baca blog orang ja..last-last aku buat blog sendiri..puas hati..
Bulan Februari jugak aku rasa bulan yang ceria bagi aku..Aku taktau la pasaipa la bila bila bulan februari ja..rasa aura ceria tu mai..hahahahahhahaha..

Pendek kata.aku malaih la nak tulih panjang pasai bulan Februari ni..Yang penting..rasanya Aku banyak tumpu kat blog satu lagi kot start bulan Februari ni..

Sorry Macha..sekarang takdak masa nak buat cerita bangang kat blog ni..Sorry aaaaa..(aku cakap kat blog aku..hahhahahhahahahhahhhaha)

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!