Ahad, Februari 26, 2012

SELAMAT ULANG TAHUN

Hari ni..Genap 6 tahun kereta MIRA aku tinggal bersama aku..
Dan selama 6 tahun ni jugak..segala pahit manis hidup aku.tak kira la aku gembira sampai gelak sorang-sorang dalam MIRA aku ni dan jugak time aku sedih..sambil aku bawa dia..aku menangis meraung dalam kereta aku ni..Kiranya dia la tempat aku luah perasaan...hahhah


Dan aku jugak nak ucap terima kasih sepanjang tinggal dengan aku MIRA aku ni tak banyak songeh kot-kot la nak rosak ka hapa ka kecuali beliau eksiden atas kecuaian aku sendiri..hahhahahahha...

Dan aku jugak ucap terima kasih pada MIRA aku sebab sama-sama lari dari JPJ dulu time masa Enjin dia tak berdaftar lagi dengan PUSPAKOM dan berani mati lalu hari-hari depan JPJ Kulim masa aku study kat Politeknik dulu nak balik ke rumah sewa aku walaupun kami berdua sama-sama tau yang Enjin dia yang dah ditukaq tu tak berdaftar lagi..hahahha...


Aku jugak nak ucap terima kasih sebab sama-sama terjun dalam lumpuq masa nak ke site pembinaan tempat aku kerja dulu padahal orang lain nak masuk site pakai kereta besaq-besaq yang sesuai dengan tanah berlumpuq..Aku ja pakai MIRA aku..hahhahaha....

Dan aku jugak nak ucap tetima kasih walaupun penah eksiden dengan kereta.motor..basikal dan terjunam dalam sungai cetek la jugak kan takat lutut air dia...dan jugak pernah langgaq bontot lori.Tapi still laju jugak....hahhahahahha...

Dan Petang tadi aku rasa bangga gila bila petang tadi setelah aku dah tak lama bawa dia..tiba-tiba ja aku bawa dia berjalan-jalan dia still laju macam biasa sampai aku boleh potong dalam keadaan sesak dan jugak menyelit-nyelit celah-celah lori..hahhahahhaha..

Terima kasih sebab bertahan dengan pemandu yang gila kelajuan macam aku...Heeee!!!!



Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!