Jumaat, Januari 27, 2012

CERITA NIKAH KAHWIN MISS POYO

Sebelum ni aku ada bagitau yang aku akan buat satu blog dimana aku akan cerita semua persiapan kahwin aku dan jugak tips-tips persiapan untuk berumah tangga kan..Wahh!! dasyat la aku siap ada tips-tips lagi padahal diri sendiri pun tak betul..hahhahaha..

Jadi blog tu dah pun dibuat..takat ni baru ada dua entri dan macam biasa la..Entri yang mebgarut-ngarutkan..Biasa la..nak tsting-testing memang la macam tu kan..
So..aku dah bersedia nak present blog aku ni..tunggu la dalam beberapa minit..muncul la nanti..
Bajet artis plak aku ni..macam la orang nak baca kan..
Wakakkakakkka.....




Di atas ni adalah kepala blog aku yang baru ni la..Tulisan tu aku tulis sendiri..Biasala..mana penah tulis macam ni pakai paint kan..tu yang agak cacat sikit kan tulisan dia...hahahhahahhahhahhahhahahahaha..Dah macam tulisan budak umur dua tahun baru belajaq menulis..tapi takpa...aku tak heran pun...Janji kepala dia jadi..hikhikhik...
So,dah mula boleh menulis secara serius ni...Jadi blog si poyo mula bercerita ni agak lenggang sikit la kot dari tulisan aku nanti..Kesian hang noh..tapi nak buat macam mana..hang dah bermadu dengan blog baru ni..terima la dengan Redha,,bukan Pasrah..hahahahhahhah..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!