Jumaat, Februari 10, 2012

SAYA PREGNANT..MIMPI JA PUN...

Semalam aku mimpi aku pregnant.
What the fish betul la tetiba ja mimpi pasal pregnant..
Mimpi la benda lain ka..ni pasal Pregnant..kalau aku dah kawin takpala nak mimpi kan..
ni aku tak kawin lagi dah mimpi ni memang aneh betoi la..hahhahhahahahha..

Dah la dalam mimpi tu aku alahan teruk..Incik Bachok sampai kurus sebab jaga aku..Lepaih tu dalam mimpi tu..Doktor dok wat test macam-macam kat aku sebab aku disyaki mengandung kembaq lima...Hahhahahahhahaha...Kembaq lima gila subiq betoi la aku ni..hahahhahaha..

Ni abang Syed punya pasal la ni..dok cerita pasal bini dia masa pregnant kena test macam-macam ngan doktor sebab mengandung kembaq tiga...Aku punya la ngeri dengaq dia cerita sampai kepala lutut aku lemah..Punya la takut(teruk betul..benda macam ni pun aku takut..hahhaha) sampai bawa ke mimpi-mimpi..hahahhahahaha..

4 ulasan:

Penanggah berkata...

gua hari2 tengok langit sbb tiap2 mlam gua mimpi duit jatuh dr langit... mana ler tau tetiba btui plak mimpi gua tu mau patah leher gua kena hempuk dengan duit.. huhuhuhuu

Mrs Poyo berkata...

Penanggah..

Aku pun dok harap mimpikan duit..lasdt2 hag yg dapat..hampeh betoila..

Jari Jemari Si Gile berkata...

As far as im concern..mmpi pregnant or mmpi dpt bby is rezeki tau...
:)
Its happen on me...
Byk kli dah..

Mrs Poyo berkata...

sI gILE..



Tu ka?
Wahhh!! Rezeki nak kawin kot..Wawawawwawawa!!

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!