Selasa, Februari 28, 2012

TYPO

Aku ni sebenarnya ada satu masalah besaq yang buat aku selalu kena teguq dengan bos-bos aku atau kawan seopis aku.
Masalah terbesaq aku ni ialah aku ni selalu salah ejaan tak kira la kalo aku buat report ka..hantar emel ka..tulis cerpen ka..mesti akan salah punya la ejaan aku..hahahhahha..

Aku ingat lagi masa aku masuk Semester 4 lepaih buat Latihan Industri.Aku kena buat Laporan Latihan Industri..Lecturer yang jaga aku untuk Latihan Industri tu..Apa nama dia tah..Gelak mengekek bila dia baca report aku..Mau tak gelak..pertkataan silap..dah tu perkataan yang ada huruf 'P' tapi pi takdak..Contohnya 'Pulau Pinang' jadi 'Ulau Inang'..mau kawan tu tak gelak..sebab keyborb aku plak time tu rosak tang huruf 'P'..hahhahahahahahah..




La ni pun sama la..banyak kali jugak la dalam emel aku bos aku dok teguq..hahha..
Contohnya yang ni la..



From: Incik Pegawai 1
Sent: Monday, February 27, 2012 6:00 PM
To: Miss Poyo Binti Pakcik Amair
Subject: RE: JADUAL STANDBY

Nak kaut apa?

From: Miss Poyo Binti Pakcik Amair
Sent: Monday, February 27, 2012 5:48 PM
To: Pegawai Security 1; Pegawai Security 2; Pegawai Security 3
Cc: Tuan Eksejkutif; Incik Pegawai 1; Incik Pegawai 2
Subject: FW: JADUAL STANDBY
Importance: High

Tuan,


Berikaut adalah jadual stanby yang diminta.

TQ

________________________________________
From: Tuan Eksekutif
Sent: Monday, February 27, 2012 4:20 PM
To: Miss Poyo Binti Pakcik Amair
Cc: Pegawai Security 1; Incik Pegawai 2; Pegawai Security 2; Pegawai Security 3
Subject: JADUAL STANDBY

Sila e-mail kembali jadual standby kita kpd pihak SECURITY.

TQ

RNO NORTHERN, NOTHING IMPOSSIBLE

TUAN EKSEKUTIF
ZFT ZONE 5 BUKIT MERTAJAM





Hahahhahahhahha..adoila...aku tak perasan sampai la Pegawai aku emel kat aku balik..hahhahahahahhahaha




P/S :Nama kena tukaq atas sebab-sebab rahsia..hahahhaha





Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!