Khamis, Disember 26, 2013

CUTI

Hari ini opis aku lengang lagi..ada dalam 5 orang saja yang mai kerja tak termasuk Incik Executive.Oh..lupa nak bagitau..dah dekat setahun aku dapat bos baru selepas Mr Executive dengan Tuan Executive.Aku gelar dia Incik Executive pasai dia satu negeri dengan Incik Bachok.

Jadi perkara yang menjadi perbualan kelima-lima orang staff ni termasuk la aku salah seorang ialah cuti.
Start Esok depa semua pakat bercuti..Termasuk Incik Executive yang tiba-tiba ja mai menyampuk masa kami bersembang bagitau dia cuti jugak..
Minggu depan depa bercuti jugak sampai tahun baru...Makcik Amiyah dengan Zawiyah kat opis seblah pun dah berkomplot nak sama-sama bercuti jugak minggu depan...

Aku?Aku tak dak cuti dah pasai cuti aku dah abis...Sebenarnya tinggai lagi dua hari tapi aku nak bawa ke tahun depan...Jadi apa aku nak buat dengan ketiadaan depa-depa ni minggu depan???

Rasanya aku nak amik MC pa...
Hahahhahahhahahaa....



Aku dapat rasakan prestasi aku tahun ni merudum..
Waaaaaaa!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau aku...

pagi punch card, lepas tu balik rumah atau tengok wayang.

petang ketuk punch card semula tanpa rasa bersalah! heheheee...

Mrs Poyo berkata...

ms aku kerja kat tpak bina jd site clerk dlu aku prnah buat krja keji ni..
Indahkan kerja aku dlu..hahhahahahah

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!