Khamis, Disember 19, 2013

SAMBUNG BELAJAR

Sambung belajaq ni adalah satu benda yang aku nak buat dari sebelum aku kerja dengan TM lagi.
Tapi apakan daya..masa aku dapat tawaran sambung belajaq ke Politeknik Ipoh..Aku dapat tawaran kerja kat TM plak..jadi bila aku pikiaq kalau aku tolak peluang keerja..sambung belajaq teruih..bila habis belajaq nanti belum tentu dapat kerja..tapi kalau aku amik tawaran bekerja..dalam masa yang sama aku boleh sambilan belajaq..jadi aku pun terima tawaran kerja..

Kedebaq kedebuk..last-last aku tak jugak sambung-sambung belajaq lepaih masuk kerja samapi aku kahwin dan beranakan si Nayli tu....Lepaih tu mula la rasa susah nak belajaq sebab ada ank la..ada laki la...jadi aku pun suruh la Incik Bachok pi sambung seorang diri walaupun kami sebelum ni dah berjanji nak sambung sama-sama...


Tiba-tiba..minggu lepaih Incik Bachok pi sambung belajaq kat Politeknik Kulim..tempat aku study dulu..balik ja dari kelas..dia suh aku study sebab akulah sumber dia untuk buat assingment kan..Ini tak boleh jadi ni..Dengan perasaan tak puah hati dan iri hati..aku pi hantaq borang sambung belajaq kat politeknik Kulim kelmarin..Nasib baik permohonan aku diterima walaupun dah dua minggu kelas start...Sabtu ni aku mula pi kelas...

Hhaahhahahhahhha..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!