Khamis, Disember 26, 2013

JADUAL BOLA SEPAK DAN NOVEL CINTA

Tadi aku terima mesej WhatsApp dari Incik Bachok..
Dia hantar gambar menunjukkan satu jadual perlawanan piala apa pun aku taktau..


MAN CITY VS LIVERPOOL



Aku dapat rasakan yang malam ni tv dalam bilik kami tak jadi hak mutlak aku..
Aku dok pikiaq macam mana aku nak buat ni..aku dah la tak minat bola..
Nak pi tengok tv kat bilik Mirul rasa malas plak..
TV 50inci yang aku beli kat ruang tamu tu dah hangus kena sambaq kilat.
Apa harus aku lakukan ni??


Aku beli Novel jugak akhirnya....






Sejak aku mengandungkan si Nayli Bam Bam ni aku suka sunggguh baca novel cinta.Tapi masa mengandung takpala orang kata pembawakan budak..Ni dah beranak pinak dok suka lagi beli novel cinta.
Demm!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!