Isnin, Disember 30, 2013

LUMBA

Pagi tadi ada lima buah kereta berlumba termasuk kereta yang aku bawa.
Dah lama rasanya tak bawa kereta dengan penuh nafsu serakah macam ni.Dah lama jugak tak buat aksi cilok mencilok dan jugak kena hon dengan kereta yang dari arah bertentangan masa aku dok buat aksi potong memotong.

Aku harap Incik Bachok taktau aku bawa kereta Satria Mivec dia secara membati buta.
Hhahahahahhahahhahahaha!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!