Sabtu, Februari 21, 2009

selamat tidoq

aku tgh ngadap laptop...tetiba da msg masuk..
aku igat dr si dia..upanya dr abg angkat aku...

adik x tido g?

aku bls.....

amboi2,rajin tol la..ni nk tnya..dr alor setar nk p kulim..naik highway..tlg bgtau jln kt
abg jap?

aku bls..

kuar ikut permatang pah tu kot kirikan?pastu naik highway BKE plak kan?

aku balas..

ok2..tq my sis..syg adik..hehe..

aku bls...

jd driver..hahahahaha....

aku balas...

..........................

xdak blasan dr abg angkat aku...
so aku antar msg kt si dia yg nk pegi main futsal mlm2 buta ni..
bru ja nk ttup laptop..aku dpt blsan dr dia..

syg,i bru nk main futsal ni..syg tido tau..muahhhh3..luv u tau..

ttup laptop n..
ZZZZZZZZZ....

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!