Selasa, Februari 17, 2009

memo...

aku wat site memo..mngenai longkang yg retak di blok pentadbiran..tp aku lpa kedudukannya kt mna..smada kat blik ksihatan ataupn canteen..so aku kol meerul...

aku:meerul..igat x longkang yg retak kt blok pntadbiran tu..kedudukan dia ktna ek?
meerul:xpasti la...meerul x igat..

aku mengeluh jap...
xkn aku nk p tgk lagi skali kot?huhuhu..
aku pkai bju kurung la...
xkn pkai bju kurung..pastu pakai topi kura2 kale ptih tu ngn ksut kselamatan..
aku xnk jd mngsa fesyen...
fesyen yg hodoh sgt2 bg aku..huhuhu..
aku mngeluh lg..

meerul:asenya kt canteen la..

aku snyum la plak...
jd aku duduk smula kt depa pc..mula mnaip memo..aku tgk plan..aku print plan blok pntadbiran jd saiz A4..aku tanda kt mna kdudukan longkang yg retak tu..
aku fotostat memo 2..yg asal utk phak en.abu..yg salinan utk smpnan aku..aku tndatangan..then aku tlis nma aku..jwatan? aku tlis on be half....then cop gna nma shahir..aku ltak memo atas meja hairil..
aku dok smula mngadap pc...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!