Khamis, Februari 12, 2009

Tempat yang aku paling x ska pegi @ mmg xmau pi langsung

Setiap org da tmpat yg dia x ska….so..aku da gk tmpat yg aku xska p…

1.Pejabat Pos - Aku pnah kna mrh ngn krani kt stu ms drjah 3…smpai la
fobia..ksalahan aku adalah..trsilap bw bil…aku p bw bil yg dh
dibyar..pastu mrh aku kta aku mnyusahkan..padahal mna da ssah
pn..dia dok dlm tu je..ada aku suh dia pegi umh aku amik bil tu?hampeh tol…

2. BSN - Aku xnak msuk BSN dh and xkan bka akaun kt BSN..sma gak cam pjabat
pos..kna mrah..padahal aku x wat slah pape pn kali ni..aku cma g tnya krani
tu..nk bli no pin utk msuk poli..tiba2 dia tengking aku…"Apa
poli2..??!!!!,xdak pape pn sya dgr psl no pin poli…!!!mngarut!!!!"…padahal
sehari sblum tu dh kuar kt paper kta no pin dh kuar…dh la org rmai ms
tu..malu gla..x reti nk jg air muka org…last2 aku blah cmtu ja..
3.Klinik - Aku xska pegi klinik sbb aku xska jmpa doktor wlaupn aku skit truk…aku
pnah kna cucuk msa kcik dlu..skit tau…kali trakhir kna cucuk msa umo 19
thun..tebuan geget aku dh skit..pegi klinik doktor lak cucuk..nangis gak
ar..huhuhu..
4.Hospital - Aku xska g hospital sbbaku xska bau kt spital tuh..wat aku pning…g 1
aku mmg xleh ar tgk org skit…lmbik lutut aku..kcian pn ada…tp kalo
trdesak sgt aku p gak..cntohnya kalo ahli kuarga or kwn2 skit aku p
ar..kalo aku skit aku xmau p…huhuhu…
5.Air Terjun - aku xtau pasaipa aku xska p kt air trjun sdangkan suma org ska g air
trjun..yg pasti aku xska..kalo fmily aku p kt mna2 air trjun jgn harap
ar aku nk mndi..tgk jelah..kalo kwn2 g kt air trjun aku follow gak..tp
cam besa ar xmndi..amik gmbar air trjun aku ska..kiki

So, itu jelah aku crita…skian trima kasey…hahahaha..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!