Rabu, Februari 18, 2009

apek..

aku tgh mngadap pc..
tetiba pntu opis aku dibuka sket..
nmpak kepala meerul sja yg msuk sdikit smbil trsengih umpama kerang busuk...

"poyo...."

aku glak ja ngn pngilan dia tu..sekdar grauan..
tp hampeh untuk razak..sbb dia..suma jejaka2 kt opis ni mmanggil 1 1nya pkerja pmpuan kt opis ni poyo...
haishhhh...

"mira...apek suh ang fotostat plan la kt dia..."

meerul brsuara lg sblum dia mnutup pntu opis..

apek?
ya apek..bkn saiful apek tp apek yg merupakan sub contractor dlm projek ni..
apek yg ari2 mmakai kemeja brlngan pnjang brwarna coklat yg sma cma t-shirt dlm sja yg brubah2 setiap ari hingga mngeluarkan aroma yg sungguh....!!!...tdk mnyenangkn hdungku yg kemek ni..
apek yg slalu bngga ngn kejayaannya mmbuat putrajaya..
padahal cma sbgai sub-con kcik sja...xdak apa2 kpntingan sgt pn..
sngguh bangga dri..
apek yg slalu bw dvd lucah lalu di pnjamkn pd abg backhoe yg bujang kmbali bersama abg lori tnh yg tggal brsma di tman perumahan mninggalkan anak bini di kedah sehingga grsang la mreka tu..
sgguh x sngka..dgn wajah poyonya tu..dia pengedar dvd lucah paling berjaya..

"amoi ar..wa mau potostat itu plan.."

tba2 apek mncul lalu msuk dlm opis...
sprti besa..aroma tdk mnyenangkan mmenuhi ruang kabin opis ni..
huhuhuhu...
pas mncari plan yg hndak di fotostatkn di bilik seblah yg dh x brpnghuni lg..
dia mncul di blik aku smbil mmbawa bbrapa plan yg dh koyak rabak akibat kerakusan jejaka2 site ktika mmbawa plan msuk site..

"amoi..wa mau fotostat yg ni..mau A3 tau.."

ktanya smbil mnghulurkn plan kt aku...
aku mmulakan krja aku..
apek d seblah..
hsil fotostat sdah kluar..
ayoyo....itam lgam krtas tu...x nmpak pn lkisan dia..

"haiyoh amoi..wa mau org ptih..bkn org india..kasi ejas la...bg ptih skit.."

aku ktawa..
cis..apek wat lwk bdoh d tgh ari plak...
aku mngejas mesin fotostat spya lkisan nmpak trng..
snang untuk apek yg tua rabun ni lhat nnt..
skali lagi aku stat fotostat...
kurang mmuaskan..msih ada itam skit lg..

"amoi..ini sdah mlayu..kasi ejas skit jd org ptih.wa mau org ptih..bkn mlayu.."

cis apek...
xpdn ngn tua..taste ang org ptih rpanya..
tp org ptih nk ka taste cm ang ni..?
jngn smakan krtas ngn org...
aku ejas lg..
stat fotostat..
nah hasil nya...
sungguh mmuaskan..
apek ktawa smbil mnepuk tgn...
cis..

"amoi..lu tau ka?"

xtau...

"wa pnya abg pnya ank sdah 20 taun keja fotostat tau..sdah kaya oo..."

cis apekkk...
kau smakan aku ngn sedara mu..
tu nk ktuk aku ar tu..cm aku xtau..
apek blah lpas aku slesai mmfotostat plan td..
msih dgr lg soranya dok glak2 wlau pn dh jauh dr kabin ni..

tp tanpa apek..aku snyi..
jd..biarlah apek ada..
dgn lwk bdoh bangang dia tuh..
dgn muka poyo dia itu..
dan gaya pngedar dvd lucah paling brjaya kt site ni...
skurangnya..aku x ksunyian..
apek2...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!