Khamis, Februari 12, 2009

Kerja..

Sejak akhir2 ni la..fkiran aku agak buntu sket ar dok pk psl keja..Bkn pa,umo aku dh nk msuk 22 thun..tp hram keja ttp xdpt g..aku ni ke hulu..ke hilir p interview..mlayu,india,cina aku dh ngadap..tp 1 keja xdpt g..org slalu ckp kt aku dok pning2 pala wat pa..keja dh ada..eh..helo..!!Cik kak,cik abg suma..mmg la aku dh da keja..kt arkitek firm lg..kerani lg..jga site lg tau..tp tahu kh korg aku ni..PEKERJA KONTRAK JA....!!! DI ULANGI..pekerja kontrak!!! bla2 ms kalo aku x dperlukan aku akn ditendang kuar dr cmpany tu..ADA PAHAM!!..tp rmai xphm..aku pn mls nk phmkn dorng..lantak la....aku ni bkn pa..keja pa pn xpa..jwatan pa pn xpa..bia la lari dr apa yg aku study dlu..jnji keja ttp..tp dh xdak rzeki..nk wat cmna..ngadap jela mka indon kt tapak bina ni ari2..huhuhu...harap2 aku dpt la keja dlm ms trdekat ni..sbb projek yg aku jga la ni lg 4 bln la nk dh..mana aku nk mrempat cri det ni...??uwaaaaa....!!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!