Isnin, Ogos 24, 2009

Cerita Di bulan Puasa

Masa bulan puasa,aku sangat nakal..tapi aku jugak jadi mangsa..
huhuhuhu..



*Masa aku umor 6 tahun...makan jagung rebus depan kawan2 paksu..last2 depa pun tak puasa sekali sebab merasa jagung rebus aku.


*Masa umor 9 tahun,mak upah duit kalau puasa penuh..tapi aku hentam minum air paip kat sekolah..mak bukan tau pun..


*Menyamar jadi budak india dan join depa makan kat kantin padahal aku takdak ciri2 orang india.


*Dipaksa makan makanan yang arwah tokwan beli secara berlebihan kat pasar ramadan sampai muntah..


*Kena marah dengan dengan seorang india sebab paksu letup busut tempat dia semayang dengan mercun.


*Teman makcik pegi semayang terawih,tapi tak semayang pun..pura2 semayang..


*Jatuh tergolek depan rumah masa berlari2 main bunga api masa umor 19 tahun.


*Bagi terbakar pelita plastik abah,pastu tuduh adik.


*beli mercun sampai seratus ringgit tanpa pengetahuan abah..


*Pas buka puasa,baling mercun kat rumah jiran.


*Lari dari asrama sekolah semata2 nak berbuka bersama family.


*Pura-pura datang haid..padahal malas nak puasa masa tingkatan satu


*Umor 10 tahun,kentut depan mak sambil cakap.."Opppsss,terbatal posa la mak.."


*Suruh rakan sekelas masa sekolah beli nasi kat restoran nasi kandar subaidah


Banyak lagi nak gtau..
tapi rasa macam jahat sangat aku ni bila nak senrai semua sekali..
hohohoho..

2 ulasan:

Annys Deen berkata...

wahahaha..
lebey kurang sama ja kenangan kita tu...
tringat2...

Mrs Poyo berkata...

to Mrs Ariff:

tang lari dr asrama skool ka?
hihihihi..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!