Khamis, Ogos 20, 2009

Perjalanan idup aku malam semalam..

Semalam pukul 10 mlm aku dh msuk tido..gila awal..slalu pukul 12 bru masuk tido..tak pun pukul 1 lbih..dah tido awal..pukul 1.30 pagi aku terjaga..trus takleh tido..pastu aku pun msg la encik bachok..lama skit baru dia balas..mybe masa tu dia tak bz ngn keje dia kot..pastu aku bagitau dia yang aku tgh takut..yela..dok dalam bilik sorang2,pastu mula la teringat macam2 cerita hantu..pastu aku terima balasan dari dia...aku bka msg..rupa2nya..masyaallah..gambar hantu..trkejut aku..!! menggigil trus badan..hampeh btul..geram betul aku..sempat lagi mengusik..sejak akhir2 ni kuat betul dia mengusik aku..apala..last2 pkul 4.30pagi baru aku boleh tido..tu pun masa tu aku dgr orang laki bg salam..gila takut nak mampus..aku pnggil mak..pegi tgk kat pintu..loh..mirul rupanya..baru sampai dari melaka...apada...
Padan muka encik bachok..dia balik keje n kol aku,aku tak angkat..yela..aku tido mati la plak..byangkan pukul 4 lbih baru tido..mau tak sedar diri..

Pukul 6 baru aku bangun..try kol dia tgk..tgh layan citer terminator kat laptop abg dia..cisss!!!
xmau layan aku dah..siap suh aku tido blik plak..
Aku pun dengar cakap plak..pi tido smula..last2 8.30 pagi baru bangun...tu pun mak yg gerak..lewat g keje la plak..
aiyahhhh..
apa nak jadi ngn aku nih...
huhuhuhu..

3 ulasan:

♥chentaMAYA™ berkata...

biase la tuh beb~

mira amair berkata...

to chentaMAYA:

sdah trbiasa la beb..

Cikgu Ibrahim berkata...

Saya singgah buat mengucapkan Selamat Berpuasa.

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!