Selasa, Ogos 25, 2009

Membebel dan bebel dan bebel..

Hari ni aku sakit tekak..
Hidung berair..
tak sihat lagi la gamaknya..
Aduh..seksa betul la..
nak berkarya tak dak mood..
nak pusing2 site takdak mood..
suma takdak mood..
dah la bil maxis tak sampai lagi..
kaki dah mengedik-ngedik nak pi bayar ni..
lambat lagi ka nak gaji ni..bila la nak hujung bulan ni..
aku nak pi Al Ikhsan ni..
Nak beli kasut nike baru ni..
Nak beli kasut kat Azhan lagi..
nak beli sandal tumit tinggi lagi..
Nak beli tempat letak kuih raya lagi..
nak ejas duit untuk budak-budak masa raya lagi..
Ayoyoyo..
dah la tak sihat..
pikir banyak pulak..
nak sambung blajar..
tah dapat tah idak..
kerja lagi..
mana aku nak keja bulan 9 nanti..
projek dah nak siap..
raya ni la gaji aku yang terakhir..
mak aiiii..
tension betul..
dah la tak sihat..
dok wat tension plak..
petang ni nak makan pa plak..
Mak masak apa ek...?
Tah-tah aku yang masak petang ni..
tapi tak kot..sebab petang ni kena pi rumah tok belah abah..
dia wat banyak kuih..pastu hantar kat rumah tok belah mak..sebab sekarang kami dok dengan tok belah mak..
rumah kami kena renoved secara besar-besaran oleh abah..
tak best la..tak dapat beraya kat rumah sendiri..
lepas raya baru siap sepenuhnya..
Aihhhh!!!..
membebel kuat plak dalam tak sihat pun..
nak blah balik la..
huhuhu..

2 ulasan:

Yana Ismail berkata...

alaahai dear, jgn lupa mkn ubat okkk!;)take good care of yourself..

Mrs Poyo berkata...

To Liyana:

Thanks Laling

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!