Selasa, Jun 15, 2010

Budak ke Mr Eksekutif..

Sejak akhir-akhir ni aku rasa aku di alam kekeliruan..
yala..semua serba tak kena,selalu tersilap..di alam khayalan..(aku tak amik ganja)
Apa yang aku khayalkan pun aku taktau..nak kata berkhayal nak kawin ngan Encik Bachok tak pulak..jauh panggang dari api..dan semalam..masa dalam perjalanan pi kenduri kat Kuala Nerang,Kedah,aku terima mesej dari budak opis aku,katanya dia tak pi kerja..

aku cuti la budak..hang pi la bagitau orang lain(aku tak cakap camtu pun kat dia)

Dengan segera aku sent no fon Mr Eksekutif aku kat budak tu sebab budak tu baru masuk kerja,jadi no Mr Eksekutif aku dia takdak lagi..Selang 5 minit kemudian,aku terima satu mesej,dari Mr Eksekutif..

Awat awak antar no fon saya kat saya?

Alamak..patut la budak tu asyik mesej aku dok tanya pasal no fon Mr Eksekutif aku..dan aku heran,macam mna aku boleh tersent kat Mr Eksekutif padahal aku rasa aku dah reply kat no budak tu..ajaib betul..no boleh bertukar ka?Tak pasal-pasal tadi dianggap bersubahat ngan budak tu sebab tak datang keje dua-dua skali serentak..(aku apply cuti dah nah..)

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!